Monday, January 31, 2011

وعده ما پنجشنبه ۱۴ بهمن روز خشم ملت ایران- در تمام ایران

وعده ما پنجشنبه ۱۴  بهمن روز خشم ملت ایران- در تمام ایران
سابقه تظاهرات در روزهای به اصطلاح یوم الله (مثل ۲۲ بهمن) همیشه به نفع رژیم تمام شده است . در مورد میادینی همچون انقلاب، آزادی و غیره تجربه یکسال و اندی گذشته بر ما ثابت کرده که چنین تجمعاتی محکوم به شکستند. به عنوان یک ایرانی آزاده در هر جای ایران که هستیم در روز پنجشنبه ۱۴ بهمن از ساعت 3 بعد از ظهر در خیابان ها و میادین جمع شده و اعتراض خود را اعلام نمائیم. از هر طیف سیاسی و فکری که هستیم  به هم پیوسته و یک رنگ و یک صدا فریاد بزنیم:    "مرگ بر دیکتاتور"
ساعت 3 بعد از ظهر با تجمع در میادین و خیابانها ی مجاور محل زندگی، محل کار ویا مسیر عبوری، پارک، محل های خرید بزرگ. هر چقدر پراکندگی جمعیت بیشتر باشد امنیت بیشتر و خطر مواجه با پلیس ضد شورش کمتر خواهد بود. این شعاع تمرکز بالا سبب خواهد شد افراد بیشتری از جمعیت بتوانند در این برنامه شرکت کنند. به عنوان مثال تجمع در خود یا حواشی میدان یا مکان هایی مثل آریا شهر ، ولی عصر، ونک، محسنی، کاج، ایران زمین، پاستور ، رازی و مناطقی چون بازار و کلیه ایسگاه های مترو برای هر تهرانی که نزدیک این مکانهاست هم امکانپذیر بوده هم سبب خواهد شد که سیستم سرکوب نتواند بر یک منطقه ای متمرکز بشود. این یعنی پیروزی در مرحله اول و در عین حال با کمترین خطر.
- اعتراض ها در ایستگاهای مترو، میادین(غیر اصلی)، مراکز خرید، پارکها.
-با تشکیل دستجات کوچک شروع و با پیوستن سایر مردم خروش خود را شروع نمایید.
-         بدون زدن ماسک شعاری ندهید! حتما برای روز خشم ماسک تهیه نمایید چرا که امنیت شما را بالا برده و امکان ضبط تصاویر و یا فیلم را جهت به اشتراک گذاری افزایش می دهد.
-         از تلفن (بخوصص موبایل و sms) به هیچ عنوان جهت هماهنگی و قرار و مدار استفاده نکنید. چرا که همانطور که میدانید شنود شده و sms ها بررسی می شوند.
تنها راه موفقیت با توجه به وضعیت موجود گسترش دادن اعتراضات مدنی در همه خیابانهای ایران جهت پخش و تضعیف سیستم سرکوب میباشد. مضاف بر اینکه به ثمره نشستن اولین روز خشم ایرانیان لرزه بر حکومت انداخته و صد البته سبب تقویت و افزایش اعتماد به نفس جنبش ضد دیکتاتوری خواهد شد.
                   
 پنجشنبه ۱۴  بهمن روز خشم ملت ایران-
        "مرگ بر دیکتاتور"

1 comment:

  1. این لینک رو ببینید تاثیر داره در انتخاب محل تجمع
    http://balatarin.com/permlink/2011/1/20/2332380

    ReplyDelete