Wednesday, February 16, 2011

و آنگاه که راز شهید دزدی آشکار میشود -جزئیات صدور کارت بسیج در یک شب!

۱- تصویر زیر نشان میدهد که نویسنده مشخصات کارت بسیج شهید ژاله خود امضا کننده این کارت نیز بوده است. یعنی ستوانسوم پاسدار مصطفی احمدی (که بنا به اطلاعات موجود تازه از ۲ ماه پیش در این سمت بوده) خود مشخصات شهید ژاله را نوشته و خود این کارت را امضا نموده است! شما خود نیز میتوانید بعد از دانلود عکس از فالس نیوز و یه کم بازی کردن با کنتراست اون به این حقیقت پی ببرید.۲- کارت بسیج صادره به تاریخ مهرماه ۸۶ از پاوه بوده و با توجه به اینکه معلومه عکس مربوط به چندین سال پیش یعنی قبل از ورود به دانشگاه  است که در کنار بیخبری خانواده درجه یک از این موضوع بیانگر کذب بودن قضیه از بیخ میباشد.





۳- نکته مهمتر -علی رغم اینکه این کارت از ۳ سال پیش صادر شده و نظر به اینکه موقع شهادت شهید ژاله این کارت به همراه وی بوده است پس  وی حتما این کارت را زیاد با خود حمل می نموده است ولی دریغا از کوچکترین اثری از خط و خش یا تا خوردگی که شما بتوانید پیدا کنید ( این خط و خش و یا تا خوردگی ها به سهولت در بازی با کنتراست در فتوشاپ قابل رد یابیست)>>> کارت به سلامتی تازه صادر شده است! ۴-برادر بزرگوارمان <شریعت نداری> در حالی قمپز در میکند که شهید ژاله جاسوس من بود که نتوانست اسم این شهید بزرگوار رو بگه و به تته پته افتاد و آخرش مجری به یادش آورد!>>>>> آخر ای مرد نا مومن که پینه مهر نماز بر پیشانی توست شرم نمیکنی؟ یعنی تو فکر میکنی اینهمه شعور ملت رو به بازی میشه گرفت؟ بدان که افرادی با آی کیو بالاتر از تو به صحبت و رفتار شما نگاه عاقل اندر سفیه دارند! راستی من کیهان خونما! اگه نخونم اشتهام باز نمیشه!

3 comments:

  1. شیطان پرستان هر چند وقت یکبار میبایست یک قربانی به حضور شیطان تقدیم کنند
    فرقی نمیکند این قربانی فرزند / همسر / خواهر / برادر/ پسر خاله و ...
    باشد
    (مثل اون خدابیامرزی که تو زندان کهریزک کشتند و باباش رفت دست بوس شیطان )
    یا خواه اون قربانی یک جوان دانشجو در خیابان باشد
    اینها میبایست این قربانی را به شیطان تحویل بدهند
    که در این خصوص نوبت به صانع ژاله رسید که هدیه به رهبر شان ( شیطان بزرگ )
    شد
    حالا برای اینکه رهبرشان بیشتر لذت ببره و حال کنه برای قربانی کارت بسیج هم درست میکنند و میگند این خودی بوده

    ReplyDelete
  2. سلام.
    با حرف های شما کاملا موافقم. می شه این کنتراست و ما جرا رو عملی نشون بدید؟ ممنون

    ReplyDelete
  3. سلام
    شما با هر application مثل acdsee یا فتوشاپ میتونید کنتراست هر عکسی رو تغیر بدید و اگه هر نوع تا خوردگی یا خط و خش داشته باشه معلوم میشه. به همین شکل میتونید پی ببرید که نوع خود نوویسی که یه منتی رو نوشته همان امضا کننده هم هست یا نه.

    ReplyDelete