Wednesday, February 2, 2011

همراه شو عزیز -پنجشنبه ۱۴ بهمن ۳ بعد از ظهور -هر ایرانی در همه ایران

سلام
این فراخوان را من (به اتفاق ۸ نفر از دوستانمون که البته۲ نفرشون بسیجی تواب! هستند) بعد از وقایع تونس و مصر و پس از مشورت در مورد همه جوانب امنیتی آن و سبک سنگین کردن زمان مناسب اون برای اولین بار در مورخه ششم بهمن در بالاترین دادیم:
همانطور که در اولین فراخوان هم اعلام کردیم ما فقط چند جوان ایرانی هستیم که فارغ از هر گونه وابستگی حزبی فقط اسم آزادی خواه رو میتونید بر ما بگذارید.
 و اما چند دلیل:
۱-نشون بدیم که با اعدام و سرکوب جنبش آزادی خواهی جوان ایرانی تحلیل نیافتانیست.
۲- تاکید بر استراتژی "آب پخشان" یعنی حضور مردم در همه ایران هر جائی که میتونن در جهت سر در قمی سیستم سرکوب. یعنی هر جائی که هستند در اون تاریخ و زمان با اجتماعات حتی حد اقلی خشم و یا شعار خودشون رو بدن حالا ایستگاه مترو باشه یا مراکز خرید و یا خیابان و میدان نزدیک خونشون.
۳- پرهیز از متمرکز شدن در میادین معروف و اصلی. در مورد میادینی همچون انقلاب، آزادی و غیره تجربه یکسال و اندی گذشته بر ما ثابت کرده که چنین تجمعاتی به واسطه اشغال آن توسط ضد شورش محکوم به شکستند.
۴- تاکید بر نکات امنیتی همچون همراه داشتن ماسک و مراقبت در مورد استفاده از تلفن همراه و ...
البته این موضوعات بعد ازساعت ها مشورت و مرور علل تجربیات منفی گذشته مورد وفاق حاصل و به تفصیل برای دوستان در پست های این گروه در این لینک قابل دسترسی هست:  http://doroodbarazadi.blogspot.com

و اما چند نکته:
- توجه شما و یا سایر بینندگان و کاربران بالاترین به این فراخوان و همگانی کردن و ارسال لینک های بعدی توسط دوستان دیگر نشان دهنده اقبال و یا بهتره بگیم پذیرش این فراخوان در یک فرایند خود جوش میباشد. یعنی یک فرایند کاملا دموکرا تیک در بالاترین این فراخوان رو بالا آورده و کسی نمیتواند بر آن خورده بگیرد.
-واکنش سیستم سرکوب به چنین تجمعاتی با این استراتژی قطعا نمیتواند با موفقیت همراه باشد. مرور دلایل شکست تجمعات گذشته نشان میدهد سیستم سرکوب زمانی موفق بوده که فراخوان بر یک میدان و یا مثلا پارک محدود بوده. چرا که با بسیج مثلا ۱۰ هزار نفر اون منطقه رو قرق کرده و معترضین رو تارو مار کرده(مثل عاشورای امسال). ولی به عنوان مثال اگر هدف فراخوان همه خیابان، پارک، میدان ایستگاه مترو، و میادین تهران و سایر شهر ها و البته در یک فاصله زمانی محدود مثلا ۳-۵ بعد از ظهر باشه قطعا سیستم سرکوب کاری از پیش نخواهد برد و این یعنی اولین پیروزی توام با پخش تصویر آن و آغاز خروش و فراخوان های بعدی.
- واکنش امنیتی که امروز دوستان در تهران دیدند نشان دهنده پیروزی ۱ بر هیچ فعلی ماست!
- دوستان اگه مایل باشند میتوانند جهت تبادل نظر و همفکری در در سایت ما کامنت بزارن یا ایمیل بفرستند.
- ما فقط عضوی از این جنبش سبز بوده و این فقط نظر ماست و حتما بی خطا نخواهیم بود.

پنجشنبه ۱۴ بهمن ۳ بعد از ظهر همه ایران

1 comment: